Wij zijn op zoek naar een Financieel administratief talent!

16 – 32 uur p/w
Minimaal 16 uur, maximaal 32 uur

Functieomschrijving

In deze functie verzorg jij de boekhouding in het programma Exact Online. Je bent verantwoordelijk voor de gehele inkoop- en verkoopadministratie en hierover communiceer je wekelijks met de binnendienst. Je zorgt dat de betalingen op tijd worden gedaan, de mails worden beantwoord en je regelt het verlof- en verzuim van de medewerkers. Het is een breed takenpakket dus dat zorgt voor veel afwisseling en uitdaging.

Jouw profiel:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante en aantoonbare werkervaring met Exact Online (must!);
  • Je hebt ruime ervaring met het Microsoft Office-pakket, zoals Word, Excel en Outlook;
  • Je bent zelfstandig en zorgt voor vernieuwing;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent sociaal en werkt secuur;

Pre:

  • Je bent woonachtig binnen een straal van 20 km van Ede

Wat bieden we jou?

Je wordt onderdeel van jong en dynamisch team in een groeiend bedrijf met ambitie. De intentie is om je na tijdelijk dienstverband een vast dienstverband aan te bieden. We houden onze kennis up to date via trainingen, webinars en cursussen. Voor jou geldt ook dat je je continue kan blijven ontwikkelen. Jouw inbreng in het team wordt zeer gewaardeerd. Wanneer het weer kan, doen we graag borrels met elkaar, barbecue en/of een uitje. Je krijgt een goed salaris en reiskostenvergoeding.

Stuur je cv met een (kort) begeleidend schrijven naar:
vincent[AT]2mobileconsultancy.nl of bel direct met 0318-763763

*Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld*

 

© 2021 - Alle rechten voorbehouden - 2mobileconsultancy