U kunt voor verschillende oplossingen op het gebied van telecom bij 2Mobile Consultancy terecht. Hieronder geven we kort antwoord op de verschillen tussen de abonnementen.
Vast-mobiel integratie
Als u kiest voor een integratie van vast-mobiel, profiteert u van verschillende voordelen:
- Betere bereikbaarheid U bent op uw vaste en mobiele telefoon altijd en overal bereikbaar, ongeacht of u op een mobiel of een vast nummer wordt gebeld.
- Efficiënter werken: Vast-mobiel integratie werkt op elke telefoon, zonder dat u gebruik hoeft te maken van een applicatie. Uw mobiele telefoon beschikt over dezelfde functionaliteiten als een vast toestel. Hierdoor zijn uw medewerkers in staat sneller en efficiënter zaken te doen.
- Eén contract & één factuur Uw vaste en mobiele telefonie vallen nu onder één abonnement, waardoor u nog maar één factuur ontvangt. Het is hierdoor een stuk eenvoudiger om het belgedrag van uw organisatie te analyseren en grip te houden op uw kosten voor telefonie.
Mobiele Telefonie
Als u interesse heeft in mobiele telefonie, dan regelt 2Mobile Consultancy het beste zakelijke mobiele telefonie abonnement voor uw bedrijf. Met ruim 25 jaar ervaring binnen de telecom en onze onafhankelijkheid, staan wij ervoor garant de beste oplossing voor u te kunnen verzorgen.
Eerst maken we een analyse van uw belgedrag en bepalen de huidige kosten binnen uw bedrijf. Vervolgens adviseren wij u over het best passende mobiele zakelijke abonnement voor uw bedrijf op basis van het belgedrag en dataverbruik van uw organisatie.
Vaste Telefonie
Kiest u voor vaste telefonie dan beheren wij dit voor u. U bent altijd bereikbaar en hoeft geen onderhoud uit te voeren met uw eigen telefooncentrale in de cloud. Dit noemen we met een dure term “Hosted VoIP”.
Een professionele uitstraling en een goede bereikbaarheid is als ondernemer enorm belangrijk. Breekt u uw hoofd hoe u dit voor elkaar krijgt omdat u de technische kennis van telefooncentrales ontbeert? Geen zorgen! 2Mobile Consultancy neemt u dit graag uit handen en zorgt voor uw telefooncentrale in de cloud!
Het grote voordeel is dat u wel de lusten van degelijke vaste telefonie heeft, maar niet de lasten. Deze telefooncentrale wordt in een extern datacenter gehost. Hierdoor bespaart u op de grote investeringen én het onderhoud van een centrale. Als ondernemer kunt u zich dus volledig richten op belangrijke(re) zaken, zoals uw business!
Nog een groot voordeel van Hosted VoIP is dat de telefonie volledig digitaal verloopt. Het beheer voeren we op afstand uit. U heeft alleen maar een internetverbinding nodig.
Tevens kunt u de telefooncentrale eenvoudig koppelen aan allerlei programma’s binnen het bedrijf. Denk aan de integratie van uw CRM-software pakket voor sneller inzicht tijdens het gesprek.
Telecom uitbesteden
Wilt u meer weten over onze oplossingen op het gebied van telecom? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en maak een afspraak. We komen graag langs om u te adviseren over uw mogelijkheden.